Saturday 30 July 2016

my diary bergerak

I once terfikir nak delete benda ni
Tak mahu dah menulis

Aku jemu. Nak cari suasana baru
Tapi tak boleh. Aku tak berminat nak post kat facebook or instagram wechat bagai pasal benda yang berkait dengan hidup aku. My personal life.

And lastly I decided to write it in my notebook. Dalam handphone as a diary bergerak

So segala jenis macam rasa aku luah kat situ. Aku puas
Sebab aku boleh baca balik apa yang aku tulis. Tanpa perlu ada orang komen 

Harini aku tulis something pasal perasaan aku. Actually bila aku start tulis pasal something, mostly ada something yang dah jadi ataupun relate dengan diri aku. 

Tapi hari ni aku tulis panjang, kat sini
And then tiba-tiba aku rasa kalau aku mati nanti, fon ni rosak ke, hilanglah segala macam memori yang hari ni aku tulis

So here I am
Tak janji la nak tulis hari-hari
After 6 months kot
Aku menulis balik

Many things happened 
Tapi aku yang tak nak tulis kat sini

And everything was all out in my diary bergerak




So guys, kalau aku mati nanti
Kau tahu mana nak cari kenangan pasal hidup aku

Waktu tu, kau banyak-banyak la sedekahkan al-fatihah and doa untuk aku :')

No comments:

Post a Comment