Wednesday 24 June 2015

Bawa Aku ke Syurga

Genggam erat tanganku
Kerana taqdir pertemukan kami di dunia
Sape tahu dgn taqdir juga mempertemukan kami jua di syurga
         
Aku punya sahabat yg tak segan ucap,
"Rindu mung. Sayang mung sgt3"
Punya sahabat yg selalu cakap,
"Mung sahabat dunia akhirat aku''
         
Dan paling tak tahan sebak tu bila ada yg cakap, " bawa aku ke syurga "
         
Speechless.
         
Cuma mampu jawab,
" klu mg rindu aku, syg aku.. for sure i'll love and miss you more. cuma aku bukan lah org yg layak nak bawa mung ke syurga, dan mung hk kena cari dulu aku di syurga. "
         
Bila di sana nanti, kita akan saling mencari mana sahabat dunia akhirat kita. And i ask you, to bring me with you. InshaAllah.
         
For now, I'm soo blessed. To have many many many good people beside me. To have lotsss of sahabat, those who are willing to be my sahabat dunia akhirat, those who appreciate me so much with all their kindness and loves. To all those friends, thank you may not be enough. But one thing for sure, let Allah grant everything there. Jzkk.
         
Mudah kita ucap nak syurga.
Semoga kita tak pernah lupa bahawa syurga juga bukan semudah itu

No comments:

Post a Comment